Baseinas

Kęstutis Autukas, Liucija Balsienė, Rita Jonušienė, Rasa Pabrėžaitė, Ignas Barkauskas, Irena Čeilutkė, Aivaras Šalkauskas, Miglė Banytė

Individualūs plaukimo tobulinimo užsiėmimai

Individualūs plaukimo tobulinimo užsiėmimai – vieta, kurioje gerinsite plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui :) Užsiėmimo metų ypatingas dėmesys skiriamas plaukiko poreikiams, tad programa pritaikoma kiekvienam individualiai.

P A T K P Š S
Renata Kveinytė

Meninis plaukimas

Meninis plaukimas – viena kūrybiškiausių sporto šakų, lavinanti kūną ir grožio bei estetikos supratimą. Meninio plaukimo dėka sustiprinsite visą organizmą, suformuosite dailias kūno linijas, išmoksite grakščiai judėti tiek vandenyje, tiek sausumoje. Be to, išmoksite šokio judesių, kurie tiks ir baseinui, ir šokių aikštelei.

P A T K P Š S
Aivaras Šalkauskas, Nijolė Gaidulytė

Povandeninis plaukimas

Povandeninis plaukimas – vandens sportas, jungiantis įvairius plaukimo po vandeniu bei nardymo būdus. Mūsų centre vaikai išmoksta plaukti su pelekais bei plaukti su balionais į tolį, vysto raumenų, organizmo ištvermę ir stiprina savo širdelę.

P A T K P Š S
Ilja Gorban

Vandensvydis

Vandensvydis – tai lyg rankinis vandenyje. Šiame užsiėmime išmoksite laisvai išsilaikyti ant vandens, pažinsite tiek vandensvydžio teoriją – kaip kuo geriau žaisti, tiek praktiką – patys smūgiuodami apvalųjį kamuolį. Be to, raumenukus mankštinsite ne tik vandenyje – apšilinėsite sporto salėje, darydami gimnastikos ir tempimo pratimus.

P A T K P Š S
Jurga Simanavičienė, Kęstutis Autukas, Ignas Barkauskas, Liucija Balsienė

Šuoliai į vandenį

Šuoliai į vandenį – viso kūno lavinimas ir stiprinimas gyvybės šaltinio – vandens – pagalba. Treniruočių salėje bei baseine metu gerinsite savo koordinaciją, vikrumą bei šoklumą. Būvimas vandenyje taps pačiu geriausiu laisvalaikiu, suteiksiančiu atgaivos ir energijos visai dienai. O šuoliai nuo lanksčių lentų palengva įveiks aukščio baimę!

P A T K P Š S
Miglė Banytė, Martynas Čižas, Nijolė Gaidulytė

Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais

Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais – smagi ir naudinga veikla visai šeimai! Vaikučiai čia pažįsta vandens pasaulį, tėvai – patobulina savo plaukimo įgūdžius. Be to, kiekvienas tėvelis tampa plaukimo mokytoju savo atžalai – užsiėmimo trenerė paaiškina ir parodo, kaip taisyklingai mokyti mažąjį plaukiką.

P A T K P Š S
Lina Miežienė, Žana Skridlienė, Jurga Simanavičienė, Rasa Pabrėžaitė, Ignas Barkauskas, Natalija Zareckaja, Eglė Kunickaitė, Aivaras Šalkauskas, Gerūta Griciuvienė, Dominykas Spudvilas, Olga Špitaliova, Egidijus Tindžiulis, Diana Kindurienė, Simona Sigariova, Nijolė Gaidulytė, Irena Čeilutkė, Renata Kveinytė, Miglė Banytė, Žilvinas Kuklys

Mokymas plaukti

Mokymasis plaukti mažajame baseine – vieta, kurioje vaikučiai mokosi plaukti, susipažįsta su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis, mokosi įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose situacijose. Vanduo yra gera terpė vaikams sveikai augti ir formuotis: čia jie grūdinasi, formuoja higienos įpročius, lavina kūną ir protą.

P A T K P Š S

Baseinas (tvarkaraštis+kainoraštis)

Mūsų centre galite lankyti vieną iš nedaugelio sportinio tipo baseinų Vilniuje. Renovuotas sveikatingumo skyriaus baseinas yra 25 m ilgio, 1.8–4.5 m. gylio, turi 4 plaukimo takus. Vandens temperatūra siekia 28–29° C, patalpos temperatūra 25–26° C.

P A T K P Š S
Martynas Čižas, Lada Urbanovič, Žana Skridlienė, Liucija Balsienė, Jurga Simanavičienė, Rasa Pabrėžaitė, Ignas Barkauskas, Natalija Zareckaja, Eglė Kunickaitė, Aivaras Šalkauskas, Ilja Gorban, Gerūta Griciuvienė, Dominykas Spudvilas, Egidijus Tindžiulis, Diana Kindurienė, Simona Sigariova, Nijolė Gaidulytė, Irena Čeilutkė, Renata Kveinytė, Miglė Banytė, Jūratė Vaznelienė, Lina Miežienė

Plaukimas Didžiajame baseine

Plaukimo treniruotės Didžiajame baseine – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: vaikai mokosi plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžia rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

P A T K P Š S
X

Prenumerata

Susisiekite Prenumerata