Skelbiame konkurso „Transformeris“ laimėtojus

Džiaugiamės pranešdami, kad po ilgų svarstymų buvo išrinkti konkurso „Transformeris“ laimėtojai!

Stalo žaidimų kategorijoje laimėjo:

  • Šilalės rajono savivaldybės viešosios bibliotekos stalo žaidimo projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Skrydis per Šilalę“ (I-oje amžiaus grupėje);
  • Rusnės specialiosios mokyklos stalo žaidimo projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Džiunglių vaisiai“ (II-oje amžiaus grupėje);
  • Birštono gimnazijos stalo žaidimo projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Periodinė elementų lentelė“ (III-oje amžiaus grupėje).

Lauko žaidimų aikštelių kategorijoje laimėjo:

  • Birštono gimnazijos lauko aikštelės projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniais žaidimais „Snake Ladder“ ir „Kauliukų ridenimas“ (I-oje amžiaus grupėje);
  • Rumšiškių A. Baranausko gimnazijos laiko aikštelės projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Pacman“(II-oje amžiaus grupėje);
  • Šiaulių rajono Šakynos mokyklos laiko aikštelės projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Minecraft“ (III-oje amžiaus grupėje).

Labai sveikiname visus konkurso laimėtojus! Su jais susisieksime asmeniškai ir toliau bendradarbiausime, siekiant žaidimų idėjas paversti realybe!

Primename, kad dėl konkurso specifikos – žaidimų pritaikymo kuo didesnei bendruomenės daliai – kartu su darbų autoriais sieksime žaidimų idėjų tobulinimo, išpildymo ir, esant poreikiui, atliksime nedidelius pakeitimus.

Daugiau apie konkursą – www.lvjc.lt/konkursas-transformeris

Paskelbta: Gruodžio 20, 2016

X
Prenumerata