Audronė Bakšienė Balandžio 27, 2017 18:00
LVJC, 208 aud.

Piešinys – langas į vaiko vidinį pasaulį NAUJAS (04.27 )

Interpretuoti piešinius yra psichologo kompetencija ir darbas, tačiau mokėti „skaityti“ piešinius neabejotinai naudinga ir pedagogams: suprasdami, ką vaikas nori išreikšti savo piešiniu, lengviau atpažinsite jo išgyvenamas būsenas, emocijas ir galėsite padėti įveikti sunkumus, labiau pažinsite mažylio charakterį.

Balandžio 29, 2017 10:00
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras, Konstitucijos pr. 25, Vilnius, 208 aud.

Mokomųjų dalykų integracija ugdymo procese 04.29

Atnaujintos Bendrosios programos pabrėžia tarpdisciplininių ryšių svarbą, prasmingo mokymosi idėjas. Mokytojams rekomenduojama susipažinti su kitų ugdymo srities dalykų programomis, ieškoti galimybių integruoti ugdymo turinį su kitų ugdymo sričių dalykais. Kokios mokomųjų dalykų turinio integravimo galimybės? Kaip planuoti ir organizuoti pamokas, kad nagrinėjamos temos taptų mokiniui prasmingesnės ir lengviau pritaikomos kasdienybėje?

Vilija Malinauskaitė Gegužės 4, 2017 18:00
LVJC, 208 aud

Vaikų isterijos: isterija ar manipuliacija? Kaip padėti vaikui? (05.04)

Ar vaikai gali manipuliuoti, pasinaudodami isterija? Kada ir kodėl kyla isterija? Kodėl vaikams sunku valdyti savo elgesį? Kaip efektyviausia elgtis suaugusiajam ir kaip padėti vaikui? Kokie metodai nėra veiksmingi ir kodėl?

Gegužės 5, 2017 10:00 - Gegužės 5, 2017 10:00

Pedagogo veiklos vertinimas ir įsivertinimas socialinio ir emocinio ugdymo kontekste (05.5, 9, 10 d.)

Ši programa suteikti mokyklų/gimnazijų vadybiniam personalui teorinių žinių ir praktinių-metodinių įrankių, kurie padėtų sukurti teigiamą socialinį ir emocinį kontekstą organizuojant vertinimo, įsivertinimo procesus bei planuojant pedagogų kompetencijos tobulinimą. Registracijos forma - viduje!

Gegužės 6, 2017 10:00
LVJC, 208

Iššūkiai modernioje anglų kalbos pamokoje (05.06)

Seminaro dalyviai galės praktiškai išbandyti metodus, skirtus anglų kalbos mokymui, pasimokyti vieni iš kitų ir įkvėpti vieni kitus naujiems darbams naujaisiais mokslo metais.

Gegužės 9, 2017 10:00
LVJC, 208

Kaip literatūros kūrinys gali padėti išmokyti vaikus struktūrinio mąstymo? (05.09)

Dėl informacijos gausos ikimokyklinukams sunku įsigilinti ir pamatyti ryšius tarp daiktų, veiksmų ar faktų. Kaip išmokyti vaikus struktūrinio mąstymo, kuris lavintų dėmesį, suvokimą ir atmintį bei ugdytų gebėjimą grupuoti faktus, kad būtų matoma vidinė jų struktūra?

Vilija Malinauskaitė Gegužės 11, 2017 18:00
LVJC, 208

Žaidimai su spalva ir forma (05.11)

Kaip dailės terapijos pagalba padėti vaikams atpažinti ir išreikšti emocijas?

Gegužės 12, 2017 09:00
LVJC

Metodų mugė ŽAIDIMŲ VAIVORYKŠTĖ (05 12,13)

Kiekvienas žaidimas gali tapti ypač veiksmingu ugdymo(si) bei mokymo(si) įrankiu. Nes mokytis linksmai ir su malonumu – niekada nenusibosta;)

Audronė Bakšienė Gegužės 18, 2017 10:00
LVJC, 208 aud.

Kaip tinkamai „prižiūrėti“ pagrindinį darbo įrankį – SAVE PATĮ? (05.18)

Pedagogų darbas neatsiejamas nuo ypatingų tėvelių lūkesčių, norų bei pretenzijų ne tik už tai, ką pedagogas pats puikiai žino, bet ir už tai, ko numanyti negali... Kaip išsaugoti savąsias ribas, iš kur semtis kantrybės bei vidinės stiprybės šiame nepaprastai prasmingame, bet dažnai nedėkingame darbe?

Audronė Bakšienė Gegužės 18, 2017 18:00
LVJC, 208

Pasaka vis dar svarbi vaiko ugdyme (05.18)

Pažintis su pasakų terapijos principais, pasakų tipais skirtingo amžiaus vaikams bei jų pagalba perduodant vaikams svarbiausias gyvenimo žinias.

Straipsniai

Metodų mugėje – 100-ai žaidimo panaudojimo pamokose galimybių

Vaikų mokymosi pasiekimai išaugtų keletą kartų, jei pamokose jie daugiau žaistų. Tuo įsitikinę „Metodų mugės ŽAIDIMŲ VAIVORYKŠTĖ“ organizatoriai, gegužės 12–13 d. kviečiantys visus ugdytojus – mokytojus, darželio auklėtojus, būrelių vadovus ir kitus į įspūdingo dydžio renginį.

Startavo „Kultūrinės edukacinės žaidynės“

Kovo 29 d. Švenčionėliuose vyko pirmosios moksleivių „Kultūrinės edukacinės žaidynės“. Žymūs šalies menininkai – chorvedžiai, šokėjai, dailininkai – dirbo su Švenčionių rajono meno mokyklų vaikais ir pedagogais, stengdamiesi atskleistų jų kūrybines galias, paskatinti improvizuoti, kurti bendrus projektus ir taip formuoti jų meninį skonį bei kultūrą. Žaidynėse įgytas žinias ir naujas patirtis moksleiviai kartu su savo mokytojais pritaikys kurdami „Meno laiškus“ Švenčionių rajono bendruomenei.​

X

Prenumerata

Susisiekite Prenumerata