​Balandžio seminarų naujienos ikimokyklinukų pedagogams

Apie žaidimus šventėms, savęs ir kitų supratimui, dėmesingumui ir straktūriniam mąstymui, matematikos ar gimtosios kalbos pažinimui

Balandžio praktikumuose ir seminaruose ikimokyklinukų pedagogams išbandysime smagius šventinius žaidimus vaikams ir tėveliams; ieškosime, kas padeda atrasti bendrą kalbą su visai kitokiomis gyvenimo nuostatomis besivadovaujančiais vaikais ir jų tėveliais; kalbėsime apie matematinius vaizdinius bei literatūros kūrinius, skatinančius pasaulio pažinimą, struktūrinį mąstymą bei pasirengimą mokyklai. Taip pat mokysimės vaikų piešiniuose perskaityti jų emocijas bei atrasime būdų, kaip dirbti su kitokiais vaikais.

  • Kokius žaidimus su mažyliais žaisti švenčių metu? Praktinių patarimų apie žaidimus, kuriuos galima žaisti darželio vaikų ir tėvų šventėse, pateiks edukologė Vilija Malinauskaitė balandžio 6 d. rengiamame praktikume „Šventėms artėjant: žaidimai dideliems ir mažiems.
  • Dažnas pedagogas pastebi, jog „ankščiau, vaikai buvę klusnesni, žinoję, kas yra pareigos. Su tėveliais taip pat dabar sunkiau susikalbėti – jie mažiau gerbia pedagogus ir vis reikalauja neįvykdomų dalykų. Kaip suprasti vaiką, kurio šeimos vertybinės nuostatos yra visiškai kitokios, nei su juo dirbančios pedagogės? Suprasti skirtumus tarp kartų pedagogams padės psichoterapeutė Dalia Mickevičiūtė praktikumeŠiuolaikiniai vaikai: kodėl juos taip nelengva suprasti?, kuris vyks balandžio 13 d.
  • Apie tai, kaip matematinių vaizdinių pagalba aktyvinti vaiko protines galias, padėti jam pažinti aplinką ir pasirengti mokyklai pasakos bei praktinių metodų pateiks neformaliojo švietimo vyresnioji pedagogė Skirmantė Šernaitė balandžio 20 d. rengiamame praktikume Matematinių vaizdinių formavimas ikimokykliniame amžiuje“.
  • Apie spontaniškus vaikų piešinius, kaip juos perskaityti ir suprasti, balandžio 27 d. pasakos psichologė Audronė Bakšienė praktikume Piešinys – langas į vaiko vidinį pasaulį“. Lektorė supažindins su piešinių „skaitymo“ abėcėle: kokios informacijos gali suteikti piešinio dydis, padėtis erdvėje, pasirinktos spalvos. Kokia piešinių simbolika perduoda vaiko žinutę apie išgyvenamą vidinį konfliktą, į ką būtina sureaguoti., taip pat praktiškai pristatys keletą metodų.
  • Dėl informacijos gausos ikimokyklinukams sunku įsigilinti ir pamatyti ryšius tarp daiktų, veiksmų ar faktų. Kaip išmokyti vaikus struktūrinio mąstymo, kuris lavintų dėmesį, suvokimą ir atmintį bei ugdytų gebėjimą grupuoti faktus, kad būtų matoma vidinė jų struktūra? Šią temą pasirengusi išsamiai pristatyti lektorių komanda jau balandžio 20 d. seminare Kaip literatūros kūrinys gali padėti išmokyti vaikus struktūrinio mąstymo?.
  • Kai auklėtojas susiduria su kitokiu vaiku, joms kyla daugybė klausimų, kaip su juo bendrauti, kaip integruoti į bendrą grupės veiklą, padėti skleistis jo geriausioms savybėms. Apie tai, „Ką turėtų žinoti auklėtojas apie raidos sutrikimų turinčių vaikų ugdymo ypatumus? psichologė Audronė Bakšienė pasakos balandžio 20 d. rengiamame seminare.

Daugiau informacijos apie LVJC Tikrų mokymų seminarus – ČIA (http://lvjc.lt/tikrimokymai/)

X
Prenumerata