Baseinas

Irena Čeilutkė, Liucija Balsienė, Rita Jonušienė, Ignas Barkauskas, Rasa Pabrėžaitė, Aivaras Šalkauskas, Kęstutis Autukas, Miglė Banytė

Individualūs plaukimo tobulinimo užsiėmimai

Individualūs plaukimo tobulinimo užsiėmimai – vieta, kurioje gerinsite plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui :) Užsiėmimo metų ypatingas dėmesys skiriamas plaukiko poreikiams, tad programa pritaikoma kiekvienam individualiai.

P A T K P Š S
Gražina Malyševa, Miglė Banytė, Tatjana Tatarinova, Renata Kveinytė

Vandens aerobika

Aerobikos vandenyje metu Jūs nerizikuojate gauti traumos ar pavargti nuo pernelyg didelio krūvio, nes vandens pasipriešinimas teigiamai veikia Jūsų raumenis ir sąnarius. Vandens aerobika padeda išspręsti viršsvorio, varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo, sąnarių, stuburo problemas, taip pat padeda atsigauti po traumų.

P A T K P Š S
Aivaras Šalkauskas, Rita Jonušienė, Liucija Balsienė

Suaugusiųjų mokymas plaukti

Suaugusiųjų mokymasis plaukti – vieta, kurioje mokysitės plaukti, susipažinsite su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis bei išmoksite įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose, su vandeniu susijusiose situacijose.


P A T K P Š S

Baseinas (tvarkaraštis+kainoraštis)

Mūsų centre galite lankyti vieną iš nedaugelio sportinio tipo baseinų Vilniuje. Renovuotas sveikatingumo skyriaus baseinas yra 25 m ilgio, 1.8–4.5 m. gylio, turi 4 plaukimo takus. Vandens temperatūra siekia 28–29° C, patalpos temperatūra 25–26° C.

P A T K P Š S
Irena Čeilutkė, Eglė Kunickaitė, Rita Jonušienė, Kęstutis Autukas, Miglė Banytė, Egidijus Tindžiulis

Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas

Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: mokotės plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžiate rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

P A T K P Š S
Simona Sigariova

Float to Fit

Float to Fit – tai aktyvios treniruotės, reikalaujančios ypatingo susikaupimo bei koordinacijos. Tai pirmi tokio pobūdžio užsiėmimai Lietuvoje, vykstantys ant plūduriuojančių vandenyje „Aquabase“ lentų! Užsiėmimuose atlikdami įvairius koncentracijos reikalaujančius pratimus, efektyviai deginsite kalorijas, didinsite lankstumą, tvirtinsite išorinius bei giluminius raumenis.

P A T K P Š S
Liucija Balsienė, Žilvinas Kuklys

Šuoliai į vandenį

Šuoliai į vandenį – viso kūno lavinimas ir stiprinimas gyvybės šaltinio – vandens – pagalba. Treniruočių salėje bei baseine metu gerinsite savo koordinaciją, vikrumą bei šoklumą. Būvimas vandenyje taps pačiu geriausiu laisvalaikiu, suteiksiančiu atgaivos ir energijos visai dienai. O šuoliai nuo lanksčių lentų palengva įveiks aukščio baimę!

P A T K P Š S
Nijolė Gaidulytė, Irena Čeilutkė, Lina Miežienė, Dominykas Spudvilas, Olga Špitaliova

Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais

Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais – smagi ir naudinga veikla visai šeimai! Vaikučiai čia pažįsta vandens pasaulį, tėvai – patobulina savo plaukimo įgūdžius. Be to, kiekvienas tėvelis tampa plaukimo mokytoju savo atžalai – užsiėmimo trenerė paaiškina ir parodo, kaip taisyklingai mokyti mažąjį plaukiką.

P A T K P Š S
X

Prenumerata

Susisiekite Prenumerata