Harmony pradedantiesiems

Harmony pradedantiesiems – tai unikali treniruočių programa, sudaryta iš efektyviausių atletinės gimnastikos, aerobikos, jogos, cigun, taiči pratimų, padedančių treniruoti fizinį ir energetinį kūną.

Užsiėmimuose atlikdami specialius pratimus, išmoksite atrasti ir išlaikyti savo gyvenime pusiausvyrą. Judėdami nesudėtingais judesiais, stiprinsite raumenis, dailinsite kūno linijas, gerinsite laikyseną, žingsnis po žingsnio atstatysite sąnarių paslankumą bei sustiprinsite imuninę sistemą. Taip pat atsikratysite neigiamų emocijų, slogios nuotaikos, stresinės įtampos, susikaustymo. Gyvenimas pamažu taps paprastesnis ir ramesnis.

Svarbu! Kursai vyks nuo 2017 m. rugsėjo, trukmė – 3 mėnesiai (12 k.). Tik praėjus šiuos kursus, bus galima lankyti Harmony I, II pažengusiems (įsigijus Kūno dizaino vienkartinį bilietą ar abonementą).

Registracija į kursus vyksta el. p. Migle.Vaiciuliene@lvjc.lt.

Harmony pradedantiesiems
Kodas: 69-1027
18.00 EUR

Penktadienis
Penktadienis 12:00 - 13:30 Geltonoji salė Nijolė Ratkevičienė
Harmony pradedantiesiems
Kodas: 69-1028
52.00 EUR

Penktadienis
Penktadienis 12:00 - 13:30 Geltonoji salė Nijolė Ratkevičienė
  • Vadovai
    Nijolė Ratkevičienė

    Nijolė Ratkevičienė – kompetentinga fizinio ir energetinio kūno trenerė, žinių sėmusis Dzun Juan Cigun ir SABI mokyklose. Nijolė jau daug metų treniruoja suaugusiuosius, kartu siekia norimų rezultatų, padeda atrasti jų geriausias savęs versijas. Harmony veikla yra viena didžiausių jos kūrinių ir džiaugsmų, todėl treniruotėse noriai dalinasi ne tik žiniomis, bet ir geromis emocijomis su kitais. Daugiau apie Nijolę – straipsnyje ir vaizdo reportaže.

    Trenerės mob. +370 672 00554

Ka veikiame užsiėmime?

Atliekame atletinės gimnastikos, aerobikos pratimus ir taip stipriname įvairius kūno raumenis.

Darome taiči judesius ir taip kūnui suteikiame plastiškumo, paslankumo, geriname laikyseną.

Cigun elementais atveriame energetinius kanalus – išmetame visą neigiamą ir pasiimame geros energijos.

Joga mokomės taisyklingai kvėpuoti ir sustiprinti pojūčius.

Kokios priemonės reikalingos?

Patogi, judesių nevaržanti apranga ir sportinė avalynė.

Ką svarbu žinoti prieš sudarant sutartį?

  • Sudarant sutartį būtina pateikti vieno iš tėvų (ar globėjų) ir vaiko asmens dokumentus – sutartis be asmens dokumentų nesudaroma;
  • Sutartis galioja iki š/m gegužės 31 d., jei norėsite sutartį nutraukti anksčiau, būtina pateikti raštišką prašymą informaciniame centre arba el. paštu;
  • Sąskaitos išrašomos ir išsiunčiamos kiekvieno mėn. pradžioje ir turi būti apmokėtos iki einamojo mėn. 10 d., jei vėluojate mokėti, skaičiuojami delspinigiai. Siunčiamos sąskaitos yra tik primenamojo pobūdžio, sąskaitos negavimas neatleidžia nuo mokėjimo.;
  • Pirmas mokestis mokamas po sutarties pasirašymo per 2 d. d.;
  • Atliekant pavedimą būtina nurodyti mokėtojo kodą grafoje „kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje“;
  • Jei vaikas serga, reikia pristatyti med. pažymą į pirmą užsiėmimą po ligos, tuomet Jums bus pritaikyta kompensacija nuo antros sirgimo savaitės;
  • Jei praleidžiate užsiėmimus ne dėl ligos – tie užsiėmimai nėra kompensuojami;
  • Užsiėmimai nevyksta tik per valstybines šventes, moksleivių atostogų metu užsiėmimai yra vedami;
  • Pirmą kartą ateinant į užsiėmimus, reikia pristatyti medicininę pažymą apie bendrą sveikatos būklę (vaikams), (027/A forma).

Kilo klausimų?

Susisiekite su mumis
Ši užklausa nerezervuoja vietos užsiėmime


Skambinkite (8 5) 273 33 33
I–V 8.00–19.00 val.
Panašios veiklos

Kūno dizainas

Mūsų centro kūno dizaino treniruotės padės Jums atskleisti savo grožį, jėgą ir pajausti vidinę harmoniją. Treniruočių metu atliekami pratimai įvairioms raumenų grupėms, širdies ir kraujagyslių stiprinimui. Ištvermės ir kūno lankstumo bei raumenų elastingumo treniruotės saugo stuburą nuo įtampos, gerina kraujotaką bei raumenų tonusą.

P A T K P Š S

Treniruoklių salė

Ko gero, visi žinome, kad būdami aktyvesni, esame geresnės nuotaikos, energingiau dirbame ir turime stipresnį imunitetą. Be to, sutvirtėja raumenys ir dailesnėmis tampa kūno linijos. Tad kam delsti ir sportavimą atidėti amžinam „rytoj“? Pradėkite judėti, iš naujo patirdami aktyvaus, sveiko gyvenimo džiaugsmus!

P A T K P Š S
X

Prenumerata

Susisiekite Prenumerata