Nacionalinis švietimo aktualijų renginys
Svarbiausios šių metų temos:
Emocinis ir socialinis ugdymas. Aktyvieji inovatyvūs mokymo(si) ir motyvacijos skatinimo metodai. Dalykų integracija ugdymo procese.
Programoje:
Kaina
Pedagogams, gegužės 11 d.:
Tėvams, gegužės 12 d.:
Nujo 10.00
|
Nuo 10.30
|
Nuo 11.00
|
Nuo 11.30
|
Nuo 12.00
|
Nuo 12.30
|
Nuo 13.00
|
Nuo 13.30
|
Nuo 14.00
|
Nuo 14.30
|
Pasidaryk pats.
Daiva Vasiljevienė
10.00–11.30;
NĖRA VIETŲ |
Improvizacija–būdas lavinti vaizduotę, komandiškumą, socialinius įgūdžius.
Ieva Giniotytė
10.30–12.00;
|
Kito perspektyvos suvokimas. Kodėl tai svarbu?
Edita Koliataitė
11.00–12.30;
|
|
Kūrybinės dirbtuvės „Žaidžiu, tyrinėju, mokausi“.
Irena Baranauskienė
Dovilė Kazakevičienė
Daiva Sukackienė
Živilė Nikiforovienė
12.00–13.30;
NĖRA VIETŲ
|
Judrieji žaidimai.
Vilma Sobolienė ir Ramunė Stanišauskienė
12.30–14.00;
|
|
Knygrišystė ir baltiški ženklai.
Sandra Bakanovaitė
13.30–15.00
|
Matematikos mokomės linksmai.
Raminta Lipienė
14.00–15.30
NĖRA VIETŲ; |
STEAM iššūkis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje
Dovilė Žukauskaitė
14.30–16.00;
NĖRA VIETŲ |
Mokomės kalbėti lavindami pirštelius.
Olga Černiavskaja ir Justina Kedytė
10.00–11.30;
NĖRA VIETŲ |
Edukacinis–praktinis seminaras „Mažylių dienos“
Inga Gučienė
10.30–12.30;
|
|
|
Pažintinis tapybos ant vandens (Ebru) užsiėmimas.
Meno terapijos ir socializacijos institutas VYTA, Eglė Daubaraitė ir Rita Klevinskienė. 12.00–13.00 |
Pasaulį gydantis teatras.
Margo Karachanianc
12.30–14.00;
|
|
|
Neurolingvistinio programavimo instrumentai žaidimo forma.
Algirdas Viltrakis
14.00–15.30;
|
Pamatyk, pabandyk, išmok, žongliruok.
Mantas Markevičius
14.30–16.00
|
Mažais žingsneliais į teksto suvokimą – kaip pritaikyti skaitymo strategijas 1–2 klasėje?
Nadia Venskuvienė
10.00–11.00;
|
Praktiniai refleksijos vedimo būdai.
Justina Vyšniauskaitė
10.30–12.00;
|
Nuo ko prasideda mokymas(is): svarbiausias ryšys.
Asta Blandė
11.00–12.00;
|
|
Atrask ir kurk – kritinio mąstymo ir kūrybiškumo ugdymo metodai.
Alma Balnienė. 12.00–13.30; |
Mokinių socialinių ir emocinių gebėjimų asmeninės pažangos vertinimas:
praktiniai metodai pamokai ir neformaliajam ugdymui.
Tomas Rakovas
12.30–14.00;
|
|
Mažųjų kūrybinė inžinerija.
Rasa Jagminienė
13.30–14.00
NĖRA VIETŲ |
XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant.
Julija Beganska
14.00–15.00
NĖRA VIETŲ; |
|
Aukštesniuosius mąstymo gebėjimus ugdančios EMA užduotys. Užduočių analizė ir sprendimo būdai. Virgilijus Pupeikis 10.00–11.00;
|
|
5 kompetencijos - kitoks žvilgsnis į priešmokyklinukų ugdymą. Naujo priešmokyklinio ugdymo priemonių rinkinio pristatymas.
Sigita Balčiūnienė
11.00–12.00;
|
|
Charizmos lavinimas per improvizaciją.
Algirdas Viltrakis
12.00–13.30;
|
|
|
|
|
|
Papuošalų enciklopedija.
Neringa Kušeliauskienė
10.00–11.30:
|
|
|
|
Beleduc stalo ir lavinamieji žaidimai vaikams nuo 4 metų.
Stasys Švagždys ir Michael Ashcroft
12.00–13.00
|
Kūrybiškas didaktinių priemonių panaudojimas priešmokyklinėje ugdomojoje veikloje.
Rasutė Varanavičienė
12.30–14.00
NĖRA VIETŲ; |
|
|
Dramos elementų taikymas įvairiose pamokose.
Aldona Butrimanskienė
Erika Balynienė
Ramunė Petrosian
14.00–15.30;
|
|
Projekto verslumui ir profesijų pažinimui „Aš mokausi“ pristatymas
Gaiva Simanauskienė
10.00–11.30
|
|
|
|
Mokymasis būti su savimi ir kitais: socialinių ir emocinių gebėjimų vertinimas mokykloje. Tarptautinio švietimo projekto „Learning to Be“ patirtis. Tomas Rakovas. 12.00–12.30
|
Šėlsmo žaidimai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Kodėl vaikai juos dievina, o pedagogai vengia?
Ieva Pažusienė. 12.30–13.00 |
|
|
|
|
Stalo žaidimai - jų ugdomos kompetencijos ir pritaikymas ugdymo procese.
VŠĮ„Vikingų kaimas“ įkūrėjai Mindaugas ir Judita Korsakai
10.00–10.45
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nuo 10.15
|
Nuo 10.45
|
Nuo 11.15
|
Nuo 11.45
|
Nuo 12.15
|
Nuo 12.45
|
Nuo 13.15
|
Nuo 13.45
|
Nuo 14.15
|
Nuo 15.00
|
Ikimokyklinio amžiaus vaikų kompetencijų ugdymas įvairių žaidimų pagalba.
Gilija Gajauskienė
10.15–11.45;
NĖRA VIETŲ |
Judrieji žaidimai.
Vilma Frejerienė ir Sanida Lukoševičienė
10.45–12.15;
|
|
Įvairios dailės technikos.
Vilija Galdikaitė
11.45–13.15;
NERA VIETŲ |
|
Žaidybiniai metodai mokinių mokymosi motyvacijai.
Rugilė Jazbutytė.
12.45–13.30
NĖRA VIETŲ; |
Edukaciniai robotai–madingas žaislas ar investicija į vaiko ugdymą?
Elena Stasiūnaitė
13.15–13.45;
|
Vaikas lauke–laimingas vaikas.
Erika Lapačinskienė ir Asta Meiliūnienė
13.45–15.15;
NĖRA VIETŲ
|
Aktyviųjų, patirtinių metodų taikymas priešmokykliniame, ikimokykliniame ugdyme.
Andželina Ramanauskienė, Kristina Lozoraitienė, Aušrinė Giedraitienė
14.15–15.45;
NĖRA VIETŲ |
Augalai.
Ramunė Bereniūtė,
Alina Jankauskienė,
Lina Mejarienė
15.00–15.30
NĖRA VIETŲ
|
Interaktyvi vaikų veikla socialiniams įgūdžiams lavinti.
Birutė Pernaravičiūtė
10.15–11.45;
|
Užduočių kūrimas, mokymasis žaidžiant–sėkmingas informacijos įsisavinimas bei asmenybės kompetencijų ugdymas (saugaus eismo, sveikos gyvensenos įgūdžių formavimas).
Daiva Piličiauskienė, Agnė Račkienė, Evelina Grigonienė
10.45–12.15;
|
STEAM: Kokie įgūdžiai reikalingi, kad išgyventum XXI amžiuje?
Elena Stasiūnaitė
11.15–11.45;
|
Žaidimai ir metodinės priemonės naudojami logopedinėse pratybose.
Aistė Fiurst ir Laima Paulauskienė
11.45–13.15;
|
Praktinis vaiko protinių įgūdžių ugdymas.
Birutė Pernaravičiūtė
12.15–13.45
NĖRA VIETŲ; |
Papuošalų enciklopedija.
Neringa Kušeliauskienė
12.45–14.15;
|
|
Žaidimas ikimokyklinio muzikinio ugdymo veiklose.
Dr. Vaiva Jucevičiūtė-Bartkevičienė
13.45–14.30
|
Vaikų tolerancijos ugdymo būdai ir metodai klasėje.
Asta Valiukevičienė
14.15–15.45
|
|
Aktyvūs žaidimai, padedantys ugdyti mokinių kalbinius gebėjimus.
Renata Zakarienė.
10.15–11.45
NĖRA VIETŲ |
|
Sistemingi gramatikos pratimai: kaip ugdyti pradinukų raštingumą.
Inga Ramanauskienė
11.15–12.15;
|
Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą.
Danutė Pankienė, Metodija Vidūnaitė
11.45–12.30
NĖRA VIETŲ; |
Sužaidybinimo elementai mokytojo darbe.
Alina Bechterė 12.15–13.45;
|
Gamtinių priemonių panaudojimas ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdyme.
Agnė Trusevičienė
12.45–14.15
NĖRA VIETŲ |
Konstravimo integravimas į matematikos ir kitas pamokas.
Danutė Pankienė ir Metodija Vidūnaitė
13.15–14.00
|
Spalvotos figūros.
Juzė Zdanevičūtė. 13.45–14.15 |
Judrieji žaidimai.
Renata Komičienė ir Tamara Cibulskienė
14.15-14.45
NĖRA VIETŲ; |
|
Chemijos stalo žaidimų kūrimas ir naudojimas chemijos pamokose.
Žaneta Kalėjutė
10.15–11.45;
|
|
|
|
Kalbinių gebėjimų ugdymas: metodų įvairovė.
Irena Kazymirkienė Jūratė Valionienė
12.15–13.45;
|
|
|
|
Kaip lengvai ir paprastai patikrinti mokslo tiesas 4–6 klasėse?
Daiva Mikaliūnienė
14.15–15.00
|
|
KAIP ,,įdarbinti’’ kūrybą dėstant STEAM dalykus?, seminaras- kūrybinės dirbtuvės.
Asta Naruševičienė
10.15–11.45
|
|
|
Ikimokyklinio amžiaus vaikų bendrųjų kompetencijų ugdymas pasitelkiant pasakas ir žaidimus.
Jurgita Riaubytė ir Virginija Sauliūte- Darvydė
11.45–13.15
NĖRA VIETŲ; |
|
|
|
|
Komunikacijos ugdymo, komandinio darbo žaidimai.
Justina Vyšniauskaitė
14.15–15.45;
|
|
Vaikų kalbos ugdymas, rankos lavinimas žaidžiant.
Jolanta Čepauskienė
10.15–11.00
NĖRA VIETŲ;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laikas
|
UŽSIĖMIMO PAVADINIMAS
|
VAIKŲ AMŽIUS
|
LEKTORIUS
|
KUR VYKS?
|
Nuo 10.00 val.
|
||||
10.00–10.45
|
„Japoko“ kūrybinės dirbtuvės „Konstravimo nuotykis su LaQ“
|
4–6 m.
|
„Japoko“ komanda
|
Fojė
|
Nuo 11.00 val.
|
||||
11.00–12.00
|
Tėvelių ir vaikų sporto užsiėmimas
|
Nuo 1,5m iki 3m
|
Ieva Kublickienė
|
301
|
11.00–11.45
|
„Japoko“ kūrybinės dirbtuvės „Konstravimo nuotykis su LaQ“
|
7–12 m.
|
„Japoko“ komanda
|
Fojė
|
11.00–11.45
|
Šiuolaikiniam vaikui – smalsaus katino kelionė į mokyklą.
|
3–7 m.
|
Aida Makutėnienė, Vilniaus lopšelio-darželio „Pipiras“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui, priešmokyklinio ugdymo ekspertė
|
208
|
Nuo 12.00 val.
|
||||
12.00–12.45
|
Joga šeimai (NĖRA VIETŲ)
|
neribojamas
|
Lina Grunovaitė
|
S01
|
12.00–12.45
|
Plaukimo užsiėmimas
|
Mokėti plaukti
(vaikai nuo 6m.)
|
Egidijus Tindžiulis
|
Didysis baseinas
|
12.00–12.45
|
Stalo tenisas
|
neribojamas
|
Jūratė Vaznelienė
|
Teniso salė
|
12.00–13.00
|
Knygrišystė ir baltiški ženklai
|
neribojamas
|
Sandra Bakanovaitė
|
|
12.00–12.45
|
Tapybos pamokėlė
|
neribojamas
|
Iveta Utakytė
|
205
|
12.00–13.00
|
Nepatogios temos: kaip kalbėtis su vaiku ir daryti pokyčius?
|
tėvams
|
Asta Blandė
|
211
|
12.00–12.45
|
„Japoko“ kūrybinės dirbtuvės „Konstravimo nuotykis su LaQ“
|
4–6 m.
|
„Japoko“ komanda
|
Fojė
|
12.00–13.00
|
Knygrišystė ir baltiški ženklai. Kiekvienas dalyvis susiriša po knygelę
|
neribojamas
|
Sandra Bakanovaitė, VšĮ „Amatauk“
|
321
|
Nuo 13.00 val.
|
||||
13.00–14.00
|
Pažintinis tapybos ant vandens (Ebru) užsiėmimas. (NĖRA VIETŲ)
|
neribojamas
|
Evelina Jokubkienė ir Rita Klevinskienė , Meno terapijos ir socializacijos institutas VYTA
|
211
|
13.00–14.00
|
Aikido užsiėmimas
|
neribojamas
|
Andrius Damijonaitis
|
301
|
13.00–13.45
|
„Japoko“ kūrybinės dirbtuvės „Konstravimo nuotykis su LaQ“
|
7–12 m.
|
„Japoko“ komanda
|
Fojė
|
Nuo 14.00 val.
|
||||
14.00–14.45
|
„Japoko“ kūrybinės dirbtuvės „Konstravimo nuotykis su LaQ“
|
4–6 m.
|
„Japoko“ komanda
|
Fojė
|