Kaip „parduoti“ švietimo idėją?

Naujųjų technologijų laikais pasiūlyti mokiniams patrauklią ir jų poreikius bei interesus atitinkančią pamoką gali tapti iššūkiu. Tad šiuolaikinis pedagogas turi tapti ne tik švietėju, bet ir išskirtinių gebėjimų „pardavėju“, kad programoje numatytus dalykus ir temas gebėtų „parduoti“ patiems išrankiausiems klientams – mokiniams. Juk vis dar pasitaiko pamokų, kurios susideda iš trijų dalių: sausa teorija, tie patys įprasti uždaviniai ir namų darbai. Todėl dažnai kyla klausimas - kokių veiksmų imtis, kad mokinius patrauktume savo pusėn?
Mokyklų vadovams rūpi ne tik sudominti mokiniai, tarpinstitucinis bendradarbiavimas, bet ir kompetetingų pedagogų pritraukimas į vadovaujamą mokyklą. Juk tvarią mokyklą kuria lyderis. Kaip juo tapti? Kaip išsiugdyti ir išlaikyti lyderystę? Kaip į savo organizaciją pritraukti geriausius pedagogus? Kaip juos motyvuoti ir išlaikyti? 
Mes manome, kad turime išmokti „parduoti švietimo idėją“!
Apie tai jau sausio 4 d. diskutuosime su švietimo ir verslo profesionalais. Naujas požiūris, patarimai ir anksčiau nenaudoti metodai - tai, ko trūko, kad galėtumėte iš naujo atrasti tiesiausią kelią į inovatyvią mokyklą.
Išskirtinis formatas Vadovams ir Pedagogams leis susidaryti vienodą požiūrį į efektyviausius metodus sklandžiam ir rezultatyviam bendradarbiavimui kurti.
Visiems, dalyvausiantiems konferencijoje, padovanosime konferencijos vaizdo įrašą, tad įdomiausius pranešimus galėsite peržiūrėti neribotą kiekį kartų.
Konferencijos dalyviai gaus dalyvavimą konferencijoje liudijančias elektronines pažymas. Pažymas išduos Lietuvos vaikų ir jaunimo centras.

Konferencijos vieta: 

Vikondos pramogų centras: J. Basanavičiaus g. 22, Kėdainiai (Švietimo institucijų vadovams)
Kėdainių ARENA: J. Basanavičiaus g. 1 a,  Kėdainiai (Pedagogams)

Konferencijos data – Sausio 4 d.

Konferencijos trukmė – (10:00 val. – 16:00 val.)

Registracijos pradžia – (9:00 val. – 10:00 val.)

Daugiau informacijos ir registracijos formą rasite čia.

Paskelbta: Lapkričio 23, 2017

X
Prenumerata