Konkurse „Transformeris” realizuotos stalo žaidimų idėjos

Įsibėgėjant vasarai, pusę metų vykęs nacionalinis moksleivių konkursas „Transformeris“ parodė savo rezultatus: iš geriausių stalo žaidimų idėjų pagaminti realūs, unikalūs žaidimai ir išdalinti Lietuvos švietimo įstaigoms! Pirmą kartą vykusiame konkurse buvo realizuotos Šilalės rajono viešosios bibliotekos jaunųjų lankytojų, Rusnės specialiosios mokyklos moksleivių ir vyriausiųjų – Birštono gimnazijos moksleivių stalo žaidimų idėjos... paverstos ne tik turiningu laisvalaikiu po pamokų, bet ir naudinga edukacine priemone pamokų metu.

Konkurso jauniausiųjų grupėje (1–4 kl.) laimėjo Šilalės rajono viešosios bibliotekos lankytojai su edukacinio stalo žaidimo „Skrydis per Šilalę“ idėja. Moksleiviai žaidimo projektą sukūrė remiantis tokio paties pavadinimo kompiuteriniu žaidimu. Žaidimas yra skirtas vaikus ir jaunimą supažindinti su Šilalės krašto istorija kitaip – įdomiai, pateikiant lengvai įsimenamų ir naudingų faktų apie Šilalės rajone esančius objektus. 

Stalo žaidimo idėja patikėjo ir penkių vienetų gamybą finansavo UAB „Viatora“. Pagaminti žaidimai atiteko kūrėjams – Šilalės rajono viešajai bibliotekai. Taip pat Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijai, Šilalės rajono Laukuvos Norberto Vėliaus gimnazijai, Šilalės rajono Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijai ir atviram jaunimo centrui „Pulsas“.

Konkurso 5–8 kl. grupėje geriausieji buvo Rusnės specialiosios mokyklos moksleiviai su stalo žaidimo „Sudėliok statines“ idėja. Moksleiviai žaidimo projektą sukūrė remiantis kompiuteriniu žaidimu „Džiunglių vaisiai“. Žaidimo paskirtis – lavinti moksleivių mąstymą, vaizduotę, atmintį, skaičiavimo įgūdžius.

Šio žaidimo keturių vienetų gamybą finansavo UAB „Viatora“. Pagaminti žaidimai atiteko kūrėjams – Rusnės specialiajai mokyklai. Taip pat Rusnės pagrindinei mokyklai, Šilutės Žibų pradinei mokyklaiŠilutės Pamario pagrindinei mokyklai.

Konkurso vyriausiųjų grupėje (9–12 kl.) nepralenkiami buvo Birštono gimnazijos moksleiviai su stalo žaidimo „Pažink atomą“ idėja. Moksleiviai žaidimo projektą sukūrė remiantis kompiuteriniu žaidimu „Periodinė elementų lentelė“. Žaidimo paskirtis – besimokantiems vaikams padėti įgyti, įsivertinti bei pakartoti turimas žinias apie atomo sandarą ir periodinę elementų lentelę. 

Birštoniečių žaidimo idėjos realizavimui finansavimą skyrė UAB „Gražių šypsenų namai“. Pagamintas žaidimas atiteko patiems kūrėjams ir kartu visiems Birštono gimnazijos moksleiviams. Kūrėjai neabejoja, kad šis stalo žaidimas bus naudojamas kaip mokomoji, novatoriška priemonė pamokų metu. Padės jiems geriau įsisavinti naują dalyko medžiagą, nepasimesti tarp elementų trumpinių net ir silpniau chemiją suprantantiems moksleiviams.
 

„Transformeris“ – tai Lietuvos vaikų ir jaunimo centro organizuotas nacionalinis konkursas, kuriame moksleiviai buvo skatinami kurti unikalią stalo žaidimo arba lauko žaidimų aikštelės idėją, remiantis patinkančiu vienu ar keliais kompiuteriniais žaidimais. Finaliniuose konkurso etapuose, pagal išrinktas geriausias stalo žaidimų idėjas, buvo pagaminti realūs žaidimai ir padovanoti Lietuvos švietimo įstaigoms. Daugiau informacijos: www.lvjc.lt/konkursas-transformeris.

Paskelbta: Birželio 8, 2017

X
Prenumerata