Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?

Lapkričio 24 d., penktadienį, 11.00–12.30 val. vyks mokytojams skirta komunikacijos ekspertų ir ugdymo specialistų diskusija „Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?“. 

Nors mokytojai žino viską, ne taip paprasta šias žinias perteikti moksleiviams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Nemaža dalis pedagogų patiria sunkumų, norėdami „parduoti“ savo pamoką moksleiviams. 

Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į vaikų širdis ir galvas, patarti galėtų komunikacijos, pardavimų specialistai? Kuo pasidalinti galėtų sėkmingos patirties turintys ugdytojai? Ką mokytojams galėtų patarti moksleiviai? 

Domantas Širvinskas – komunikacijos agentūros „EduMint“ vadovas

Mokytojai žino viską!? Nesutinku! Nei vienas mokytojas negali žinoti tiek, kiek žino viso pasaulio mokytojai kartu sudėjus, t.y. tiek, kiek žinių galima rasti internete. Ir mokiniai tai supranta.

Šiandieniniai mokiniai po internetą naršė anksčiau nei išmoko skaityti ar vaikščioti,  o informaciją vertina visai kitaip nei mes, „senoji“ karta. Jei norime, kad jaunas žmogus norėtų išgirsti, ką jam norime pasakyti, pirmiausia turime pasidalinti tikruoju savo pranašumu: patirtimi. Tik mokytojas gali paaiškinti, kuo gyvenime bus svarbus istorijos žinojimas arba kodėl mums reikia taip sunkiai vargti įsisavinant trigonometriją. O su tinkama motyvacija ir mokytojo pagalba mokinys skaitys ir domėsis taip, kaip aš mėgavausi skaitydamas fizikos vadovėlį. Tik todėl, kad aiškiai supratau šio mokslo prasmę.


 

Algirdas Viltrakis, koučeris, lyderstės ir viešojo kalbėjimo mokytojas, diskusijos „Kaip padėti mokytojui parduoti pamoką mokiniui“ dalyvis.

Kaip ir viešąjame kalbėjime - dirbant su suaugusių auditorijomis, tas pat dirbant ir su moksleiviais - reikia gebėti suprasti jų pasaulį ir prisiderinti prie jų. Būdami skirtinguose pasauliuose niekada nesurasime bendros kalbos. Tas pats šeimoje, tas pat santykiuose, tas pats tarp draugų, tas pats ir mokant kitus.

Charizmatiškas žmogus traukia dėmesį, charizmatiškas mokytojas pritraukia mokinių susidomėjimą. Kiek pamenu iš savo patirties, tas mokytojas , kuris man patiko - jo dalyką tikrai gerai mokėjau.

Tad tas mokytojas, kuris žino, kad turi mokintis iš mokinių, žino savo tikslą, žino kaip įkvėpti, galės ir išmokinti mokinius, o jei dar ir savo charizmą lavina - jam tikrai nebus sunku parduoti pamoką mokiniams. 


 

 

X
Prenumerata