Mokytojų kompetencijos – kaip jų ugdymą paversti Lietuvos vaikų sėkme?

2016-2017 mokslo metais Mykolo Romerio universiteto edukologijos, vadybos ir viešojo administravimo mokslininkų komanda atliko tyrimą, kuriuo siekė įvertinti esamą Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų bendrųjų ir didaktinių kompetencijų lygį. Tyrimo rezultatai parodė, kad negalime esamos mokytojų kompetencijų būklės vertinti atskirai nuo visos bendrojo ugdymo sistemos veiklos. Esama padėtis vienoje sistemos dalyje yra glaudžiai susijusi su kitų veikimu.

Tad kodėl verta tirti mokytojų kompetencijas, ką nustatėme tyrimu ir kokias išvadas galime daryti interpretuodami tyrimus, atsakysime šiame straipsnyje.

Skaityti straipsnį toliau

Tyrimo ataskaita

 

X
Prenumerata