„Globalūs iššūkiai švietime“ (konferencijos medžiaga)

Konferencijos „Globalūs iššūkiai švietime” tikslas - paskatinti pozityvius pokyčius mokyklose ir neformaliojo vaikų švietimo įstaigose, orientuotus į kryptingą vaikų ir jaunimo asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymą, kas yra būtina sąlyga rengiant vaikus ir jaunimą sėkmingam gyvenimui.

Kaip „parduoti“ švietimo idėją? Pedagogų sesija (konferencijos medžiaga)

Kaip save pozicionuoti kaip autentišką pedagogą? Motyvacija tobulėti. Kaip ją išugdyti ir išlaikyti? Kaip parduoti pamoką per 45 minutes?

Efektyvūs mokymo metodai (2 akad. val. nuotoliniai mokymai)

Mokymas skirtas mokytojams ir dėstytojams, siekiant supažindinti su psichologinėmis ir fiziologinėmis priežastimis, trukdančiomis mokiniams įsisavinti informaciją. Aptariami esminiai mokymo principai ir metodai, kad besimokančiųjų žinios būtų tvirtos ir virstų gebėjimais.

Kaip „parduoti“ švietimo idėją? Vadovų sesija (konferencijos medžiaga)

Laimė slypi atsakingame lyderyje. Žinojot, kad tai apie Jus? Partnerinių ryšių su išore palaikymas: kaip padaryti, kad mokykla išsiskirtų? Draugystė už mokyklos sienų - kaip verslas, bendruomenė, tėvai gali mums padėti?

Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką moksleiviui? (Konferencijos medžiaga)

Mokytojai žino viską! Tik ne visuomet šį „viską“ jiems pavyksta perteikti moksleiviams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Kitaip tariant, nemaža dalis pedagogų patiria sunkumų, norėdami „parduoti“ savo pamoką moksleiviams.

Strateginė švietimo konferencija 2017: Emocinė branda. Tikslai ir iššūkiai. Vadovų sesija. (5 akad. val. nuotoliniai mokymai)

Emocijos – neatsiejama tarpusavio bendravimo dalis. Manoma, kad emocinis intelektas (EQ) yra patikimesnis profesinio ir asmeninio gyvenimo sėkmės rodiklis negu mums iki šiol įprastas intelekto koeficientas (IQ). Apie emocinę brandą bei jos tikslus ir su kokiais iššūkiais susiduriama mėgins atsakyti dėšimtis skirtingų lektorių. Konferencijos sesija skirta švietimo įstaigų Vadovams(-ėms) ir Pavaduotojams(-oms).

Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje (4 akad. val. nuotoliniai mokymai)

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą. Mokymo tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pažvelgiant į pedagoginį darbą kūrybiškai ir šiuolaikiškai. Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti kūrybiškas ugdymo priemones, gebėsite tinkamai pasirinkti šiuolaikinius vaiko ugdymąsi atliepiančius metodus, sužinosite, kaip 1 klausimas gali paskatinti vaikų kūrybiškumą.

Strateginė švietimo konferencija 2017: Emocinė branda. Tikslai ir iššūkiai. Pedagogų sesija. (5 akad val. nuotoliniai mokymai)

Emocijos – neatsiejama tarpusavio bendravimo dalis. Manoma, kad emocinis intelektas (EQ) yra patikimesnis profesinio ir asmeninio gyvenimo sėkmės rodiklis negu mums iki šiol įprastas intelekto koeficientas (IQ). Apie emocinę brandą bei jos tikslus ir su kokiais iššūkiais susiduriama mėgins atsakyti dėšimtis skirtingų lektorių. Konferencija sesija skirta Pedagogams(-ėms) ir Auklėtojams(-oms).

Diskusija „Ar švietimas gali paruošti žmogų sėkmingam gyvenimui?“ (49 min., nuotoliniai mokymai)

Diskusija apie neformaliojo švietimo poveikį asmenybės brandai ir sėkmingumui.

Emocinio intelekto vystymas mokykloje: visapusiška nauda mokytojui ir mokiniui (5 akad. val. nuotoliniai mokymai)

Mokymo tikslas – supažindinti ugdytojus su emocinio intelekto koncepcija, kuri padėtų geriau pažinti mokinius ir aptarti efektyviausias ugdymo galimybes ir būdus, siekiant geresnės mokymo(si) kokybės.

Straipsniai

Seminaras tėvams, norintiems suprasti, kas dedasi vaiko galvoje

Seminaras tėvams, norintiems geriau suprasti, kas dedasi vaiko galvoje ir širdyje. Bendra kalbą su savo vaikais surasti padės Dalia Mickevičiūte, gydytoja psichoterapeute, vaikų ir pauglių psichiatre.

Kaip kalbėtis su vaikais apie emocijas žaidžiant, spalvinant ar vaidinant?

Vasario mėnesį edukologė Vilija Malinauskaitė, aktorė Ieva Giniotytė bei neformaliojo švietimo mokytojos Giedrė Juzėnienė ir Birutė Pernaravičiūtė kviečia darželio auklėtojus sužinoti, kaip per įvairiausius žaidimus, dailę ar teatrą kalbėtis su ikimokyklinukais apie emocijas ir tarpusavio santykius.

X
Prenumerata