Konfliktų prevencija: pedagogo bendradarbiavimas su tėvais (2017.11.15)

Konfliktų prevencija: pedagogo bendradarbiavimas su tėvais (2017.11.15)

Lapkričio 15, 2017 10:00 - LVJC, 208 aud.
20.00 EUR

Seminaras skirtas:

  • Mokytojams,
  • ikimokyklinio ugdymo pedagogams,
  • švietimo įstaigų darbuotojams

Seminaro tikslas:

  • Suteikti seminaro dalyviams teorinių žinių bei praktinių įgūdžių, kurie leistų atpažinti konfliktines situacijas bei jas kūrybiškai valdyti, naudojant konfliktų valdymo strategijas bei asmeninius konfliktų sprendimo metodus.
  • Gilinti dalyvių bendravimo įgūdžius, lavinti emocinį intelektą, padėti dalyviams įsisąmoninti asmeninio indėlio, sprendžiant konfliktines situacijas, svarbą.

Seminaro nauda:

  • Įgyti praktiniai įgūdžiai padedantys arba išvengti konflikto pradinėje stadijoje, arba paverčiantys destruktyvų konfliktą konstruktyviu tolimesnėse jo fazėse.
  • Įgyti praktiniai įgūdžiai, padedantys suvaldyti konfliktines situacijas su vaiku ir jo artimaisiais.
  • Įsisavinti praktiniai metodai, teikiantys galimybę koreguoti vaiko santykius su jo artimaisiais ir kitais bendruomenės nariais.
  • Geresni santykiai su auklėtiniais ir jų artimaisiais.

Mokymų metodai:

  • teorinių modelių pristatymas, praktinės užduotys, diskusijos, bendradarbiavimo ir nežodinės komunikacijos įgūdžius vystantys žaidimai, kuriuos rekomenduojama žaisti su jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikais, situacijų analizė.

Seminaro temos:

1.    Konflikto vystymosi fazės. Konflikto sprendimo schemos. Mūsų reakcija sudėtingose situacijose: jausmų, minčių, lūkesčių ir elgesio ryšys. 
2.    Kai kartais mums nesiseka susikalbėti.  Faktas ar interpretacija, kaip juos atskirti?  Emocijų įtaka mūsų gebėjimui mąstyti, iracionalių minčių įtaka mūsų veiksmams. Emocijos kaip diagnostinis instrumentas. Netinkami elgesio tikslai.
3.    Kodėl nežodinės kito žmogaus reakcijos yra svarbios. Išorinės ir paslėptos konfliktų priežastys. Komunikacijos barjerai. Gebėjimas klausytis ir išgirsti. Klausytojo barjerų įveikimas. Empatinis klausymasis, kalibravimas. Savo ir kitų emocijų atpažinimas. Savo ir kitų lūkesčių atpažinimas. Savo ir kitų elgesio tikslų atpažinimas. Praktinės užduotys.
4.    Informacijos perdavimo svarba. Kaip perduoti informaciją, kad būtume išgirsti? Kalbėtojo barjerų įveikimas. Užduočių delegavimas. Sumuštinio principas. Praktinė užduotis. 
5.    Praktinė užduotis, apjungianti gebėjimą klausyti, įvertinti oponento emocijas ir lūkesčius, skatinanti išsiaiškinti paslėptas konflikto priežastis ir neišsakytus lūkesčius bei užduočių delegavimą savo komandos nariams.

Vyks:

  • 2017 m. lapkričio mėn. 15 d., trečiadienį, 10.00–15.00 val. (6 akad. val.)
  • Lietuvos vaikų ir jaunimo centre, Konstitucijos pr. 25, Vilnius, 208 kabinetas

Kaina

  • 20 Eur
  • Vadovai
    Vilija Malinauskaitė
    • UAB „Intelligent Creation“ vykdomoji direktorė,
    • NLP praktikė (ICTA),
    • edukologė,
    • socialinių mokslų magistrė,
    • sertifikuota IPI „Tėvų konsultavimo programos“ dalyvė.

Daugiau informacijos:

el. p. mokymai@lvjc.ltgiedre.juzeniene@lvjc.lt arba telefonu 8 5 272 56 22.
Konstitucijos pr. 25, LT-08105 Vilnius, www.lvjc.lt
Socialiniame tinkle Facebook „Tikri mokymai

TIKRI MOKYMAI - tai kvalifikacijos tobulinimo renginiai – seminarai, paskaitos, praktikumai, forumai, konferencijos – mokytojams, ugdymo specialistams, tėvams.

Įstaiga akredituota 2014 gegužės 21 d. Nr. EV3-13


Kilo klausimų?

Susisiekite su mumis
Užpildykite registracijos formą


Skambinkite (8 5) 273 33 33
I–V 8.00–19.00 val.
X

Prenumerata

Susisiekite Prenumerata