Mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdai pamokoje (pradinis ir bendrasis lav.)

Grįžtamasis ryšys – priemonė tobulėti. Vertinimo, kaip grįžtamojo ryšio, paskirtis yra padėti mokiniams mokytis, o Šiuolaikinės pamokos uždavinys – įtraukti mokinius į įvairias vertinimo ir įsivertinimo veiklas, kuriose jie gautų konstruktyvų mokytojo ar mokinių atsaką. Tai viena iš veiksmingiausių mokymo ir mokymosi priemonių.

Vertinimui ir įsivertinimui gali būti taikomi įvairūs būdai: laisvos formos refleksijos, mokymosi dienoraščiai, struktūruoti klausimai, kriterijų aprašai, įvairios grafinės formos ir pan. Pats vertinimas gali būti įvairių tipų: diagnostinis, formuojamasis, apibendrinamasis, norminis, kriterinis.

Kaip nepasimesti šiame terminų labirinte? Ką daryti pasimetus? Kokie vertinimo ir įsivertinimo būdai yra veiksmingiausi mūsų mokiniams? Į visus šiuos klausimus atsakysime seminaro metu.

Daugiau informacijos el. p. neringa@lvjc.lt arba tel. (8 5) 205 4690.

X
Prenumerata