Išryškintas individualumas ir kūryba padeda pasiekti geriausių mokymosi rezultatų

Edukacinės ir kūrybos erdvės, spalio 30–31 d.

  • Ar skatindami kiekvieno vaiko individualumą ir kūrybiškumą galime pasiekti puikaus bendro visos grupės rezultato?
  • Kokie kūrybiniai užsiėmimai labiausiai tinka protinį vystymąsi skatinančiai smulkiajai motorikai lavinti?
  • Kokios dailės technikos padės pristatyti skirtingas kultūras bei vienai ar kitai tautai būdingą vizualinį meną?
  • Kaip kurti multimodalinio mokymosi procesą, skatinantį vaikus nuolat tyrinėti, eksperimentuoti, kurtį?
  • Ar įtraukusis ugdymas gali padėti kuriant sėkmę kiekvienam vaikui garantuojančią mokyklą?

Spalio 30–31 d. rengiamose „Edukacinėse ir kūrybos erdvėse“ savo atradimus bei įžvalgas šiais klausimais pateiks sėkmingai dirbantys šalies pedagogai – praktikai.

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimui skirtas renginys „Edukacinės ir kūrybos erdvės“ – tai du kartus metuose rengiamas 6 arba 9 praktinių seminarų ciklas, apjungiamas Meno bei Ugdymo modernizavimo erdves, skirtas suteikti ikimokyklinio–pagrindinio ir neformaliojo ugdymo pedagogams patirties inovatyvių, aktyvių, motyvuojančių ugdymo metodų taikyme.

2017 m. spalio 30–31 d. pranešimus skaitys ir patirtimi dalinsis dailės edukologijos magistrė, studijos „Menų vaikai“ vadovė Alė Janonytė Mulienė; technologijų mokytoja ekspertė Nijolė Jucienė; dailininkė, neformaliojo švietimo mokytoja, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro „Nykštukų savaitėlės“ koordinatorė Agnė Trusevičienė; edukologė, LVJC „Nykštukų savaitėlės“ pedagogė Dovilė Žukauskaitė; biologijos mokytoja Alina Burinskaja; Vilniaus r. Pagirių gimnazijos, mokyklų veiklos išorės vertintoja Aušra Mažonienė.

Daugiau informacijos ir registracija
Nuorodos adresas – https://lvjc.lt/tikrimokymai/edukacines-ir-kurybos-erdves-2017-m-spalio-3031-d/

X
Prenumerata