Seminaruose – apie efektyvius mokymo(si) metodus, gabius vaikus ir literatūrą

Sausio mėn. seminarai pedagogams

Sausio 21 d. (ketvirtadienį)

Seminaro „Efektyvaus mokymo(si) metodai“ lektorius Andrius Berniukevičius dalinsis efektyviais, praktikoje išbandytais būdais ir metodais, padedančiais mokiniams per maksimaliai trumpą laiką atsiminti, suprasti ir gebėti naudoti praktikoje įgytas žinias. Taip pat gilinsis į darbo su informacija fiziologiją ir psichologiją, pateiks šiuolaikinio jaunimo atminties ir kūrybiškumo skatinimo būdų ir metodų.

Sausio 28 d. (ketvirtadienį) (pradinukų pedagogams)

Praktiniame seminare pradinukų pedagogams „Ypatingas vaikas pradinėse klasėje. Gabių ir talentingų mokinių ugdymo problemos, iššūkiai ir galimybėsvaikų ir paauglių psichologė Kamilė Borovskienė pasakos apie tai, kaip pastebėti / atpažinti išskirtinius vaikų gabumus, pažinti jų psichologines charakteristikas, pristatys mokymo priemones bei darbo metodus klasėje, ugdant skirtingų gebėjimų ir/ar mokymosi sunkumų turinčius mokinius, analizei ir aptarimui.

Vasario 10 d. (trečiadienį) (pradinukų pedagogams)

Seminaro „Sudėtingų situacijų mokykloje valdymas ir konfliktų prevencijos gebėjimų lavinimasdalyviai gilinsis į konflikto vystymosi fazes, konfliktų sprendimo schemas, reakcijas sudėtingose situacijose: jausmų, minčių, lūkesčių ir elgesio sąsajas. Lektorė - Vilija Malinauskaitė.

Vasario 12 d. (penktadienį)

Seminare vyresniųjų klasių mokytojams „Praktinės įžvalgos besimokant literatūroslektorė Edita Kazakevičiūtė-Etlioglu dalinsis patirtimi apie pagalbą ruošiantis lietuvių kalbos brandos egzaminui, tinkamą ir tikslingą naudojimąsi kontekstu bei papildoma medžiaga, galinčia atskleisti privalomų egzamino autorių kūrinių temas, pasaulėžiūrą, epochos bei srovės bruožus.

Vasario 18 d. (ketvirtadienį) (pradinukų pedagogams)

Praktiniame seminare pradinukų pedagogams „Gimtosios kalbos ugdymo ypatumai pradinėse klasėse lektorėsi Jurga Ginevičienė ir Vida Lipskytė dalinsis patirtimi apie tai, kaip išmokyti mokinius naudotis teksto kūrimo, komponavimo, tobulinimo strategijomis. Kaip rasti sąsajas su skaitymu, muzika ir kitais mokomaisiais pradinių klasių dalykais. Seminaro dalyviai mokysis, kaip parengti mokinius kūrybinių užduočių atlikimui, teksto kūrimui, kaip mokiniams perteikti rašinių kūrimo metodiką.

Vasario 19 d. (penktadienį) (pradinukų pedagogams)

Seminaro „Mokykime integruotaimetu mokytojai turės galimybę patys pabūti „mokinių kailyje“, išbandyti integruoto mokymo modelius naudojantis „Vaivorykštės“ vadovėlių komplektu – tai leis patiems pajusti mokomųjų dalykų ir socialinės aplinkos svarbą, suteiks progos palyginti savo jausmus ir būsenas, suprasti, kaip jausis mokiniai taip organizuojant ugdymą. Veda Rasa ir Saulius Vilučiai, pradinio ugdymo mokytojai ir vadovėlio „Vaivorykštė“ bendraautoriai

Daugiau apie seminarus, apskaitas ir praktikumus:

Daugiau apie LVJC „Tikrų mokymų“ seminarus
Nuorodos adresas: http://lvjc.lt/tikrimokymai/

X
Prenumerata