Lapkričio 21, 2017 10:00
LVJC, 208 aud.

Mokytojo lyderio sėkmingas darbas mokykloje (2017.11.21)

Lyderis tai tas, kuris įkvepia, nebijo pokyčių ir turi pasekėjų. Kokie yra/turėtų būti mokytojo lyderio bruožai, kurie padeda sėkmingai dirbti pamokoje, mokykloje ir už jos ribų? Ko reikia mokytojams, kad jie galėtų veiksmingiau mokyti ir tapti savo srities lyderiais, būtų labiau patenkinti savo profesine veikla ir turėtų daugiau pasekėjų?

Lapkričio 23, 2017 13:00
LVJC, 208 aud.

Vaikų įtraukimas į probleminį mokymą: kad mokytis nebūtų nuobodu (2017.11.23)

Probleminis mokymas aktualus šių dienų vaikams ir plačiai taikomas visame pasaulyje. Nuo tradicinio mokymo jis skiriasi tuo, jog mokiniams iškeliamas probleminis klausimas, kuris patrauklus ir įtraukiantis, nes atspindi realią aplinką, kurioje mokiniai gyvena. Mokymų dalyviai sužinos, kaip sukonstruoti tinkamą probleminį klausimą, kaip parinkti mokomąją medžiagą ir nukreipti mokinius tiriamajai veiklai, kaip ugdyti bendradarbiavimą ir kaip sukurti probleminio mokymo vertinimo įrankius.

Lapkričio 23, 2017 13:00
LVJC, 208 aud.
Lapkričio 30, 2017 13:00
LVJC, 208 aud.

Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas sprendžiant vaiko problemas (2017.11.23; 2017.11.30)

Grupės pilnos, registracija sustabdyta. Pažintis su šeimos ir mokyklos bendradarbiavimo galimybėmis sprendžiant vaiko problemas, veiksmingomis auklėjimo strategijomis.

Vilija Malinauskaitė Lapkričio 23, 2017 18:00
LVJC, 208

Išmokime susitarti žaisdami (2017.11.23)

Kaip išmokyti vaiką pasakyti tai, ko jis nori? Kokiu būdu formuojasi netinkami bendravimo įgūdžiai?

Vilija Malinauskaitė Lapkričio 28, 2017 10:00
LVJC, 208 aud

Laiko valdymas: išbandytos praktikos optimizuojant darbą su dokumentais ir suvaldant pasitarimų laiką (2017.11.28)

Ar mokate atrasti savo asmeninius „laiko ėdikus“, ar žinote, kokios yra pagrindinės laiko valdymo klaidos? Ar gebate susidėlioti prioritetus, aiškiai suformuluoti tikslus ir uždavinius, sukurti konkrečius operatyvinius kasdienos planus bei strateginius tolimus planus? Šis seminaras skirtas būtent šiems dalykams.

Lapkričio 29, 2017 13:00
Kauno lopšelis-darželis „Vyturėlis“, Kalniečių g. 214, Kaunas

Mažųjų tyrėjų ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje (2017.11.29)

Nebėra laisvų vietų. Mažųjų tyrėjų ugdymas paremtas patyriminio mokymo/si idėja – supančio pasaulio pažinimu atliekant tam tikrus tyrimus, stebėjimus, bandymus. Seminaro metu bus atliekami realūs bandymai/eksperimentai, kuriuos vėliau galima pritaikyti savo realioje pedagoginėje veikoje.

Lapkričio 30, 2017 10:00
LVJC, 208 aud

​Ugdomosios veiklos priežiūra mokykloje. Pamokos vertinimas. (2017.10.31; 2017.11.30)

GRUPĖS PILNOS. NAUJŲ DALYVIŲ REGISTRACIJA SUSTABDYTA. Susipažinsime su ugdomosios veiklos priežiūros plano mokykloje aspektais, jo nauda ir trūkumais.
Aptarsime pamokos stebėjimo fiksavimo būdus, tokio stebėjimo naudą mokytojui, mokyklos vadovams,
Pabandysime praktiškai užpildyti ir aptarti pamokos stebėjimo protokolą, vertinat vaizdo pamoką.
Lektorė dalinsis savo patirtimi vertinant pamoką bei mokytojų dalykininkų praktinę veiklą atestuojantis.

Audronė Bakšienė Lapkričio 30, 2017 10:00
LVJC, 208

Pedagogo psichologinės gerovės puoselėjimas (2017.11.30)

Praktiniame seminare – apie suaugusio asmens raidą, profesinio ir asmeninio augimo sąsajas, (ne)pasitenkinimo pedagogo darbu priežastis, savojo gyvenimo etapo uždavinius, savąjį AŠ, vidinius resursus, kaip neperdegti darbe ir būti laimingiems.

Vita Balinskienė Lapkričio 30, 2017 18:00
LVJC. 208 aud.

Originalios vaikų rankų darbo šventinės žiemos puošybos idėjos (2017.11.30)

Pažintis su interjero puošimo stiliais, naujomis idėjomis ir tendencijomis šventinėje puošyboje, puošybos taisyklėmis, originaliais kūrimo būdais, kuriuos bus galima pritaikyti konkrečiai erdvei (salei, klasei, grupei).

Giedre Adomavičienė Gruodžio 1, 2017 10:00 - Gruodžio 8, 2017 10:00

Mokinio pažangos stebėjimas ir vertinimas (2017.12.01 ir 08)

Mokymų programa, supažindinanti su naujomis vertinimo sąvokomis ir dokumentais bei leidžianti praktiškai išbandyti įvairius metodinius įrankius, kurie padėtų sukurti mokinio individualios pažangos stebėjimo ir vertinimo sistemą.

Straipsniai

Auginate ikimokyklinuką? Gydytojos patarimai, kaip išvengti „ožiukų“.

Ikimokyklinukų tėveliams tenka daugybė išbandymų. Nemaloniausi jų – ožiukai“. Gydytoja psichoterapeutė Dalia Mickevičiūtė pasakoja, kaip įveikti vaiko pykčio protrūkius. O norinčius sužinoti daugiau ar aptarti savo individualų atvejį – kviečia į seminarą.

Pedagogų forume – apie paprastus ir efektyvius būdus ikimokyklinio ugdymo kokybei gerinti

Respublikiniame renginyje daug dėmesio bus skiriama ugdymo kokybę užtikrinantiems aspektams – gilinamasi į darželio auklėtojui šiandien ypač reikalingas kompetencijas, kūrybiškumą ir savarankišką darbą skatinančius ugdymo metodus bei jų taikymą, vaiko emocinį saugumą.

X

Prenumerata

Susisiekite Prenumerata