Baseinas

Dominykas Spudvilas, Liucija Balsienė

Suaugusiųjų mokymas plaukti

Suaugusiųjų mokymasis plaukti – vieta, kurioje mokysitės plaukti, susipažinsite su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis bei išmoksite įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose, su vandeniu susijusiose situacijose.

P A T K P Š S

Baseinas (tvarkaraštis+kainoraštis)

Mūsų centre galite lankyti vieną iš nedaugelio sportinio tipo baseinų Vilniuje. Renovuotas sveikatingumo skyriaus baseinas yra 25 m ilgio, 1,8–4,5 m gylio, turi 4 plaukimo takus. Vandens temperatūra siekia 28–29 °C, patalpos temperatūra 25–26 °C.

P A T K P Š S
Kęstutis Autukas, Liucija Balsienė, Žilvinas Kuklys

Šuoliai į vandenį

Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

P A T K P Š S
Kęstutis Autukas, Miglė Banytė, Egidijus Tindžiulis, Eglė Kunickaitė, Dominykas Spudvilas

Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas

Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: mokotės plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžiate rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

P A T K P Š S
Egidijus Tindžiulis, Lada Urbanovič, Simona Sigariova, Rasa Pabrėžaitė, Eglė Kunickaitė, Liudmila Zabolotko , Renata Kveinytė-Lukoševičė, Dominykas Spudvilas

Individualūs plaukimo užsiėmimai

Individualūs plaukimo užsiėmimai – vieta, kurioje kartu su treneriu gerinsite savo plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui. Užsiėmimų metu visas dėmesys skiriamas plaukiko poreikiams, tad programa pritaikoma kiekvienam individualiai.

P A T K P Š S
Gražina Rogelevič, Tatjana Tatarinova, Renata Kveinytė-Lukoševičė

Vandens aerobika

Aerobikos vandenyje metu Jūs nerizikuojate gauti traumos ar pavargti nuo pernelyg didelio krūvio, nes vandens pasipriešinimas teigiamai veikia Jūsų raumenis ir sąnarius. Vandens aerobika padeda išspręsti viršsvorio, varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo, sąnarių, stuburo problemas, taip pat padeda atsigauti po traumų.

P A T K P Š S
X

Prenumerata

Prenumeruodami LVJC naujienlaiškį sutinkate su organizacijos Privatumo politika.

Prenumerata